دکوراسیون داخلی و دیزاین
دکوراسیون داخلی و دیزاین
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دستگاه خشک کن میوه
خشک کن میوه
تعمیر دستگاه فتوکپی
تعميرات موبايل
نمایندگی سامسونگ
تعمیر دستگاه کپی
تعمیر موبایل
تی شرت
تعمیرات ups
تیشرت
شلف
کوسن
کابینت
کمد دیواری
آباژور
دکوراتیو
کادو تولد
شلف
دکوری
کوسن
شلف دیواری
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دکوراسیون داخلی و دیزاین و آدرس decoriforoshi9.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
دکوری فروشی

آخرین مطالب


 
سه شنبه 28 اسفند 1397برچسب:تعميرات موبايل, :: 13:53 :: نويسنده : دکوری فروشی

اگر در حال مطالعه ي اين مقاله هستيد، به احتمال خيلي زياد شما هم با اين دو سؤال در چالشيد ! به راستي كدام يك  تعميرات موبايل  يا تعويض موبايل؟!

همه چيز از آنجايي شروع مي شود كه يار و ياور هميشگي ما سر ناسازگاري بر مي دارد

ديگر دلش با ما نيست و قصد سفر كرده است!!!

با آنكه تازه از شارژ كشيدمش باتري اش  به سرعت خالي مي شود و از من روي بر مي گرداند

ارورهاي بي دليل مي دهد! و خيلي كند شده است و تمامي كارها را با تاخير انجام مي دهد

اين موبايل ديگر موبايل بشو نيست!

به ستوه آمده بودم به تعميركار نشانش دادم و گفتم: مهندس اميدي هست؟! تعميركار با لبخند مرموزي كه به لب داشت لحظاتي من را تماشا كرد

حرفي نزد ولي حس بدي را به من منتقل كرد، دلم هوري ريخت، يه حسي به من مي گفت: ديگه نميتونم ببينمش و بايد اونو براي هميشه  فراموش كنم.

ساعتي رو توي اتاق انتظار سپري كردم، آنقدر استرس و اضطراب داشتم كه سر درد هم گرفته بودم.

در همين گيرو دار بودم كه تعميركار آمد و گفت: بفرماييد گوشي رو فرمت كردم و رامشو دوباره نصب كردم، الان ديگه كاملاً سالمه و هيچ مشكلي نداره!

اشك تو چشمام جمع شده و بود و ادامه ماجرا… .

 

موبايل به عنوان يكي از مهمترين و تاثيرگذارترين ابزار ارتباطي عصر ما، از آنچنان پيشرفت هاي خيره كننده اي برخوردار گرديده كه حتي تصورش نيز در سال ها قبل سخت بود. امروزه با مدل هاي بسيار پيشرفته و قدرتمندي طرف هستيم كه هر كدام از آنها مي تواند به تنهايي به عنوان يك ابزار همه كارۀ پيشرفته مورد استفاده قرار گيرد. در چنين شرايطي، نگهداري، پشتيباني و تعميرات موبايل نيز از اهميت بالايي برخوردار خواهد شد.

نه تنها تعميرات موبايل بلكه پشتيباني از آن نيز يكي از مهمترين مباحث اين روزها و از چالشي ترين دغدغه هاي هر توليدكننده ايست. طبق قانون درون گروهي يا درون كمپاني، هر توليدكننده موبايل سعي مي كند به عنوان مثال هر 6 ماه يك مدل جديد از برند خود را رونمايي كند. حال ممكن است اين مدل جديد، پرچمدار آن كمپاني و يا مدلي ساده و يا ميان رده باشد. در چنين شرايطي ست كه مسئل پشتيباني و تعمير موبايل به شدت مهم خواهد بود.

به عنوان مثال، دو دهه قبل با ورود اولين و ابتدايي ترين موبايلها، موضوع تعمير موبايل نيز در حد و حدودي بود كه خيلي به ابزار تكنولوژيك خاصي نياز نداشت اما امروزه با ورود موبايل هاي هوشمند، موضوع تعمير موبايل وارد دنياي جديد و بسيار پيچيده اي شده است. ديگر مانند 15 يا 20 سال قبل نمي توان فقط با تعمير يا تعويض چند قطعه داخلي، اقدام به راه اندازي موبايل معيوب كرد بلكه امروزه امور نرم افزاري متعددي نيز در حين تعمير گوشي مورد نياز است.

اين موارد نرم افزاري گاهي آنچنان پيچيده و گاهي اوقات نيز مبهم خواهد شد كه براي تمعير موبايل و رفع مشكل مي بايستي از مشورت و همفكري ديگران نيز استفاده كرد. موبايل هاي امروز، ديگر آن ابزار ساده و پيش پا افتاده گذشته فقط براي تماس و نهايتاً ارسال پيامك نيستند بلكه سخت ترين و پيچيده ترين معادلات و امورات مختلف تخصصي با آنها انجام مي شود.

 

تعمير موبايل و ورود به عصر ديجيتال

براي تعميرات موبايل نياز به تخصص فراواني ست، هم سخت افزاري و هم نرم افزاري. امروزه ديگر نمي توان فقط با تكيه بر تخصص سخت افزاري اقدام به تعمير موبايل كرد بلكه تخصص نرم افزاري نيز بايستي تا حد بسيار زيادي در فرد تعميركار وجود داشته باشد تا بتواند به خوبي از پسِ تعمير موبايل برآمده و موبايل معيوب را راه اندازي نمايد.

هر تعميرگاه موبايلي چنانچه تصميم به ارائه خدمات تخصصي به مشتري ها دارد مي بايستي حتماً از افراد خبره و متخصص در امور نرم افزاري نيز در مجموعه خود استفاده نمايد تا تمامي افراد مراجعه كننده به آن واحد بتوانند نياز فوري براي تعمير موبايل خود را بر طرف نمايند.

كامل بودن گروه و اكيپ تعميركاران موبايل مي تواند برگ برنده آن واحد براي ارائه بهترين خدمات تعمير موبايل و نهايتاً رضايت و وفاداري آنها باشد.

 

تعمير موبايل ساده

درست است كه تمامي افراد در اين سال ها به شدت و به صورت كامل به سمت موبايل هاي هوشمند و قدرتمند گرايش داشته اند اما تقريباً تمامي كمپاني ها هنوز هم در حال توليد و معرفي مدل هاي مختلفي از موبايل هاي ساده نيز هستند كه البته اين موبايل ها از نظر كيفيت و قدرت نسبت به آن موبايل هاي ساده سال ها قبل، تغييرات ملموسي داشته اند.

همچنين بسياري از توليدكنندگان فرعي و شركت هاي بي نام و نشان! نيز به شدت در حال توليد مدل هايي مختلف و متنوع از موبايل هاي ساده هستند. به همين جهت به منظور تعميرات موبايل هنوز هم مي بايستي به صورت خيلي جدي بر شاخه تعمير موبايل ساده تمركز داشت و اقدامات و پشتيباني هاي مناسبي را ارائه كرد.

در واقع تعمير موبايل ساده، ظاهراً به اين زودي ها محو شدني نيست زيرا توليد موبايل هاي ساده به اين سادگي ها، متوقف شدني نيست.

 

تعميرات موبايل هوشمند

و اما موبايل هاي هوشمند، اين ابزارهاي دوست داشتني و بعضاً لاكچري، دوستان تنهايي ما و همراهان هميشگي. ابزاري كه دقيقاً مانند يكي از اعضاي بدن، هميشه و همه وقت در كنارمان هستند و البته بايد اعتراف كرد در انجام بسياري امور به شدت به ما كمك كرده و انجام دادن آن كارها را بسيار راحت تر كرده اند.

اين ابزار بسيار پيشرفته و به شدت كارآمد، حتماً در برخي موارد دچار ايرادات و نقايصي خواهند شد و نياز به تعمير و رسيدگي فوري دارند. در چنين شرايطي فقط آن دسته افرادي كه در زمينه تعميرات موبايل آن هم موبايل هاي هوشمند و جديد، تخصص و سررشته لازم را داشته باشند مي توانند اقدام به تعمير موبايل نمايند.

تعمير موبايل هوشمند كاري به شدت حرفه اي و تخصصي ست و كوچكترين اشتباهي مي تواند آن موبايل را نه تنها معيوب تر، بلكه گاهي غيرقابل استفاده نمايد! تعميرات موبايل هوشمند، كاري كاملاً تخصص و حرفه ايست و مي بايستي توسط افراد متخصص، خبره و كارآزموده انجام گردد تا نتايج مطلوبي حاصل شود.

 

نمايندگي تعمير موبايل

و اما با توجه به رقابت بسيار سخت بين توليدكنندگان متعدد موبايل، پس از عرضه و فروش مدل هاي مختلف موبايل، لزوم پشتيباني و همچنين تاسيس نمايندگي هاي معتبر تعمير موبايل براي آن برندِ مشخص، بسيار حائز اهميت است. به همين دليل هر شركت معتبري سعي مي كند با توجه به تعداد فروش مدل هاي متنوع محصولات خود و همچنين ميزان و تراكم جمعيت در يك منطقه خاص اقدام به اعطاي نمايندگي مجاز پشتيباني و تعمير موبايل نمايد.

هر كدام از اين نمايندگي هاي مجاز تعميرات موبايل مي بايستي با توجه به وظايف محول شده، اقدام به پشتيباني تعميراتي موبايل هاي معيوب مشتري هاي خود نمايند. اين نمايندگي ها دقيقاً مانند مركز و مرجع رسيدگي به امورات مختلف كارخانه هاي بزرگ در جهان هستند كه به دليل عدم دسترسي مستقيم به بازارِ هدف و مشتري هاي خود در مناطق گوناگون، اقدام به تاسيس چنين نمايندگي هايي به عنوان نمايندگان رسمي و معتبر خود مي نمايند تا هر مشتري و خريداري با خيال راحت ابتدا اقدام به خريد مدل هاي متنوع آن برند كرده و سپس از نظر پشتيباني هاي تعميراتي نيز هيچ دغدغه اي نداشته باشد؛ اينجاست كه معنا و مفهوم «نمايندگي تعميرات موبايل» بيشتر نمايان خواهد شد.

امروزه در سراسر جهان و در هر كشوري كه از نظر ميزان عرضه و فروش محصولات مختلف تكنولوژيك به ويژه موبايل در سطح بالايي قرار دارند مي توان صدها بلكه هزاران نمايندگي معتبر تعمير موبايل مشاهده نمود كه در حجم و ابعاد مختلف در حال سرويس دهي به مشتريان وفادار خود براي تعميرات موبايلهستند. چنين خدماتي نهايتاً منجر به رضايت مناسب از آن برند و پايداري و ثبات نهايي در فروش مدل هاي مختلف آن خواهد شد كه منفعت آن، هم براي توليد كننده و هم براي مصرف كننده خواهد بود.

 

پرورش افراد متخصص در زمينه تعميرات گوشي

وجود افراد متخصص در هر زمينه اي و هر رشته اي براي موفقيت به شدت لازم است، حال ممكن است اين متخصصين، دوره ديدۀ يك مركز آموزشي مشخص و واحد باشند و يا اينكه تخصص خود را از چندين و چند مركز معتبر دريافت كرده باشند كه مجموع آن آموزش ها، نهايتاً منجر به ايجاد يك تخصص برتر در آن زمينۀ مشخص مي گردد، تعميرات گوشي يكي از همين موارد ويژه مي باشد.

همچنين موضوعي كه بسيار مهم است اينكه اگر قرار بر اين باشد يك نام و برند معتبر در زمينه توليد موبايل همچنان پابرجا بوده و ماندگاري خود در دنياي پر رقابت فعلي را تثبيت نمايد قبل از ايجاد نمايندگي هاي متعدد و معتبر در مناطق گوناگون، نياز به پرورش فراوان افراد متخصص در زمينه تعميرات گوشي دارد تا بتواند همزمان با تاسيس نمايندگي تعميرات موبايل، اين متخصصين را در دفاتر نمايندگي خود به كار گرفته و از همان ثانيه هاي نخست آغاز به كار، خدماتي مناسب و كاملاً حرفه اي به مشتري ارائه كند.

اين افراد متخصص مي توانند يا در همين موسسات و مراكز معتبري كه زير مجموعه همين برندها هستند آموزش هاي حرفه اي لازم را كه مورد تاييد است گذرانده باشند و يا در مراكزي رسمي و كاملاً معتبر، خارج از حيطه اين نمايندگي ها كه البته باز هم مورد تاييد آنها باشد. به اين شكل مي توان به اين افراد به عنوان متخصصين تعمير گوشي براي ارائه انواع تعميرات گوشي اعتماد كرد.

 

تعمير گوشي كدام برند راحت تر است؟

در دنياي تكنولوژيك و پيچيده ما، در واقع نمي توان اين چنين سوالات و ابهاماتي را به راحتي پاسخ داد. بايد ديد آن ابزار تكنولوژي كه اينجا مقصود «موبايل» است از چه سطحي از امكانات برخوردار بوده تا بتوان نسبت به مقايسۀ راحت تر بودن تعميرات گوشي برندهاي مختلف نظرات مختلفي ارائه كرد.

اما نكته اي كه در مورد بيشتر گوشي هاي هوشمند امروزه مطرح است اينكه، تقريباً تمامي اين موبايل هاي هوشمند از يك سيستم و بيس واحد براي ساخت و راه اندازي بهره مي برند! و نهايتاً بر روي برخي امكانات كليدي كه براي كاربران مختلف داراي اهميت بيشتري است سرمايه گذاري مي كنند.

مثلاً برخي برندها، چندين مدل از موبايل هاي هوشمند خود را فقط با دوربين هاي بسيار پيشرفته و خارق العاده توليد و روانه بازار كرده و تبليغات سرسام آوري را در مورد آنها به راه مي اندازند. از طرفي برخي ديگر بر روي كيفيت نمايشگرها و البته اسپيكرها و… بيشترين سرمايه گذاري ها را انجام خواهند داد.

حال اگر قرار به تعميرات گوشي هر يك از اين مدل ها و برندها باشد بايد ديد آيا مقايسه در يك زمينه و يك موضوع واحد و مشخص است كه چنين امري بسيار سخت و گيج كننده خواهد بود. اما به صورت كلي مي توان گفت هر برند و كمپاني، در بين محصولات خود، هم محصولات بسيار پيشرفته و پيچيده دارد كه معمولاً با لقب «پرچمدار» عرضه مي شوند و هم محصولات ساده.

هر كدام از اين دو دسته، نيازِ تعميراتي خود را خواهند داشت و قاعدتاً تعمير گوشي ساده بسيار راحت تر از تعمير گوشي هوشمند و پرچمدار خواهد بود كه ظرافت هاي كاري خود را مي طلبد. مقايسه تعمير اين رده ها با هم رده هاي خود در ديگر برندها نيز تقريباً همانند هم خواهد بود با كمي تغييرات جزئي و البته تخصصي كه مربوط به امكانات تخصصي تر همان برند مي شود.

 

هر نمايندگي تعميرات گوشي چند متخصص؟

سؤال خوبي ست! واقعاً هر نمايندگي مجاز تعميرات گوشي نياز به جذب چند متخصص حرفه اي براي تعمير گوشي دارد تا بتواند نياز مشتري هاي منطقه تحت پوشش خود را به خوبي برآورده سازد؟

طبق قوانين مشخص و مكتوبي كه وجود دارد پس از اعطاي نمايندگي تعميرات گوشي به افراد معتبر و مورد اعتماد و اخذ تضامين لازم، هر نمايندگي با توجه به مناطق تحت پوشش و جمعيت آن مناطق موظف به جذب چندين و چند تعميركار حرفه اي موبايل براي تعمير موبايل خواهد بود.

حال ممكن است اين تعداد با توجه به منطقه اي كه آن نمايندگي فعاليت مي كند تنها يك متخصص تعمير گوشي باشد و يا با توجه به مناطق بسيار متعدد تحت پوشش، بيش از چندين نفر را شامل گردد. اما چيزي كه در هر دو حالت ثابت است و بايد باشد، حضور و فعاليت دائمي و هميشگي اين نمايندگي ها و متخصصين تعميرات آنها است. زيرا چنين خدمات هميشگي و دائمي ست كه مي تواند اعتبار و آبروي يك برند در بازار باشد.

 

تعمير گوشي به صورت آنلاين

و اما يكي از جذاب ترين و البته شيرين ترين بخش هاي هر شغلي به خصوص مشاغل بيشتر مرتبط با فضاي مجازي، ارائه خدمات مناسب آنلاين از طريق اينترنت مي باشد. امروزه ديگر نمي توان كارها و امورات مختلف را مانند دهها سال و فقط به صورت چهره به چهره انجام داد بلكه معادلات كاري، امروزه كاملاً تغيير كرده است. در عصر حاضر يكي از اولين اقداماتي كه در تمامي زمينه ها بدون استثنا بايد انجام گردد «خدمات آنلاين» به مشتريان است. اين موضوع در مورد تعميرات گوشي به شدت مهمتر و حساستر به نظر مي رسد تا جايي كه بسياري مؤسسات و شركت ها امروزه اقدام به راه اندازي انواع مراكز آنلاين و فوري براي عيب يابي و حتي تعمير گوشي به صورت آنلاين! و يا به صورت اعزام نيرو براي تعمير در محل كرده اند.

مراكز متعددي با نام هاي مختلف از جمله «اورژانس موبايل» يا «امداد موبايل» و ديگر نام هاي مشابه هم اكنون در فضاي مجازي در حال ارائه خدمات مختلف و سريع تعمير گوشي هستند. اين چنين مراكزي مي توانند سرعت خدمات دهي به مشتريها و همچنين ميزان رضايت مشتري را به شدت افزايش دهند.

نمايندگي هاي معتبر نيز مي توانند با راه اندازي سيستم هايي مشابه اقدام به ارائه خدمات آنلاين در زمينه تعميرات گوشي نمايند. البته بسياري از اين مراكز چنين خدماتي را هم اكنون به شكلي مناسب و پرقدرت ارائه مي كنند اما به هر حال برخي نيز در اين مورد، مقداري كمرنگ تر حضور دارند.

 

تعمير موبايل در محل

هم اكنون يكي از جذاب ترين و با ارزش ترين خدمات، خدمات فوري و در محل مشتري مي باشد كه در تمامي حرفه ها و شاخه ها به خوبي جا افتاده و امروزه ديگر نمي توان شغلي را پيدا كرد كه چنين خدماتي را ارائه نكند.

در زمينه تعمير موبايل نيز چند سالي ست  تعميرات موبايل در محل مشتري به خوبي جا افتاده و بسياري از مراكز با راه اندازي يك سايت، و ارائه خدمات آنلاين به مشتري هاي خود، هر گونه سؤال و ابهامي را پاسخ گفته و چنانچه نياز به تعمير موبايل باشد، با اعزام نيروي متخصص به محل مشتري، اقداما لازم جهت برطرف كردن ايرادات را انجام خواهند داد. اينچنين خدات برتري به شدت در ميزان رضايت و البته راحتي مشتري ها مؤثر است و موفقيت آن كسب و كار را تضمين خواهد كرد.

براي استفاده از اينگونه خدمات فقط كافي ست به سايت اين شركت ها و مؤسسات مراجعه و با برقراري ارتباط آنلاين با اپراتورهاي آن و يا تماس تلفني، مشكل موبايل خود را مطرح كرده تا در سريعترين زمان ممكن، براي تعميرات موبايل شما اقدام شود.